2014. december 27., szombat

4. Rész

Felmentem a szobámba és kipakoltam a cuccaimat, amikor megláttam az ablakból egy nőt aki az apámmal ölelkezik.  Ki ez és miért ölelgeti az apám? 
***
Miután végeztem a kipakolással lementem a földszintre, és megláttam azt a nőt a házban apuval beszélgetni. 

-Szia Anne?
-Csókolom és igen Anne.
-Ugyan köszönj sziával nyugodtan.
-Rendben van.
-Ömm én most kimegyek.-mondtam és mutogattam az ajtó felé.
-Milyen aranyos lányod van Adam.
-Köszönöm.-mondtam és mosolyogva kimentem az ajtón.

Kint megláttam egy lányt aki a barátjával csókolózva lép be a házuk ajtaján. Össze szűkült a szívem mert ilyenkor mindig Andrew jutott az eszembe. Leültem a lépcsőre és csak néztem ki a fejemből. A nap ragyogóan sütött mint mindig. 
Amikor kijött a nő a házunkból át ment a szomszédba gondolom ott lakik és pont oda megy ahová az előbb a lány ment a fiúval. Hú micsoda balhé lesz a más van ott nem csak beszélgetés.

-Fantasztikus ez a nő.-mondta apa és megfogta a vállam.
-Úristen.-kiáltottam fel és leugrottam a lépcsőn.
-Haha ne ijedezz.
-Hát köszi. Majdnem meghaltam!
-Ugyan, attól még messze volt.
-Nem annyira.
-Na jó.
-Amúgy nem tudom te jobban ismered mint én.
-Mi?
-Hát azt a nőt, az előbb mondtad milyen fantasztikus.
-Ja igen, és van egy lánya Rose.
-Rose?

Nincsenek megjegyzések: