2014. december 30., kedd

6. Rész

Reggel hangos kopogásra keltem. Hiába kiabáltam apának hogy kopogtak nem ment ajtót nyitni valószínű azért mert dolgozni van. Erőt vettem magamon és levánszorogtam a lépcsőn hogy kinyissam az ajtót. Rose állt velem szemben. Fogalmam sincs hogy bír ilyen korán fel lenni. 
-Szia Anne.
-Hello Rose.
-Miért vagy még mindig pizsamában?
-Mert most keltem fel, és amúgy gyere be nyugodtan.
-Köszi.-elindult befelé majd megfordult.-Ma találkozom a barátommal és addig szeretném ha csinálnánk valamit.
-Mire gondolsz?-kérdeztem és leültem.
-Mondjuk mehetnénk vásárolni, vagy akármi más.
-Ami vásárláshoz kötődik? 
Rose elnevette magát és bólintott. Tehát megvan a mai programom Rose-zal megyek vásárolni. Miután elment felmentem felöltözni meg ilyesmik.

Később jött Rose és mentünk. A shoppingolás nem áll közel a szívemhez sőt én inkább a könyvesboltokat szeretem meglátogatni. 
-Mi van veled? Olyan fura vagy.-mondta Rose.
-Jajj semmi csak nem nagyon szeretek shoppingolni.-mondtam és elkezdtem turkálni a ruhákat.
-Ja értem..de ezt mondhattad volna és oda megyünk ahova szeretnél.-mosolygott.
-Tényleg? Még akkor is ha az egy könyvesbolt?-mosolyogtam.
-Könyvesbolt?-kérdezte meglepődve.
-Igen. Szeretek olvasni.
-Fújj olvasni unalmas.
-Nem az!-kiáltottam amire mindenki rámnézett.
-De az.
-Nem nem az.
-De igen, de én majd leszoktatlak róla.
-Kizárt.-nevettem el magam.
-Nem az. Gyere!-mondta majd karon fogott és kirángatott a boltból.
-Hová megyünk Rose?
-Könyvesboltba.-mosolygott.
Megvette a kedvenc könyvem majd kimentünk a városszéli tóhoz.
-Mit csinálunk itt?
-Elégetem a könyvet a szemed láttára.
-Az jó..vagyis mi? Neee ne tedd az a kedvenc könyvem! El ne égesd!!
-Ohh dehogy nem.-mosolygott gonoszan.
-Végül is megvan ez a könyv.-mondtam és karba tettem a kezem.
-Gonosz vagy.
-Én?-nevettem el magam.
-Igen te-nevetett ő is.-Tudod mit inkább nem égetem el, hanem elolvasom.
-Jól teszed.-tapsoltam.
-Ugyan ne tapsolj.-nevetett.-Gyere menjünk haza.

Otthon apa várt.

-Anne! Hol voltál?-kérdezte.
-Rose-zal elmentünk vásárolni de én nem vettem semmit ja meg kint voltunk a városvégi tónál.
-Ja jó, de legközelebb szólj ha elmész.
-Nem voltál itthon.-érveltem.
-Telefon Anne telefon.
-Haha.-mondtam és felmentem a lépcsőn.

Nincsenek megjegyzések: